Członkowie
Poznaj nas!
Katarzyna Hnat
Prezes Fundacji
Dziennikarka radiowa, mentorka, trenerka biznesu, wykładowczyni akademicka i logopeda medialny; ma na swym koncie wieloletnie doświadczenie pracy przed mikrofonem prowadząc audycje radiowe, wywiady, spotkania autorskie, czy panele dyskusyjne; jako wykładowczyni, trenerka biznesu i mentorka prowadzi warsztaty i szkolenia z emisji głosu i wystąpień publicznych, współpracy z mediami, autoprezentacji i kreowania wizerunku w mediach; posiada również doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń i programów nauczania zarówno w projektach uczelnianych jak i biznesowych.
Piotr Ostromęcki
Rada Fundacji
Menadżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie zarzadzania i sprzedaży; praktyk biznesu, ekspert w zakresie logistyki, transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego; autor i pomysłodawca wielu projektów w sektorze TSL, transportu intermodalnego i projektów cargo; ma również wieloletnie doświadczenie jako wykładowca akademicki i szkoleniowiec, przeprowadził setki godzin szkoleniowych dla branży TSL, między innymi w zakresie negocjacji i zaawansowanych technik sprzedaży, księgowego i prawnego rozliczania transakcji międzynarodowych oraz ubezpieczeń w transporcie.
dr Mateusz Stopa
Rada Fundacji
Wykładowca akademicki i przedsiębiorca, badacz rynku i opinii społecznej; przez lata zaangażowany w monitoring innowacyjności sektora przedsiębiorstw na poziomie regionalnym; obecnie wspiera procesy wdrażania innowacji w ramach usług B+R; współpracownik Uniwersytetu w Stavanger (Norwegia) w ramach projektu AGaStor mającego na celu przygotowanie w Polsce infrastruktury pod przechwyt i składowanie przemysłowego CO2.
dr Hubert Kawalec
Rada Fundacji
Doktor nauk społecznych w zakresie socjologii. Wykładowca z długoletnim doświadczeniem dydaktycznym realizujący zajęcia z zakresu socjologii, marketingu i PR-u. Naukowo zajmuje się problematyką marki, w szczególności marki miejsca i jej odbioru przez otoczenie społeczne. Specjalizuje się w realizacji badań ilościowych, zajmuję się także badaniami komercyjnymi, projektami związanymi ze współpracą nauki z biznesem, oraz działaniami brandingowymi w social mediach.